Friday, December 27, 2019

Outfit || Gele Rok

“Autumn is a second spring when every leaf is a flower.” ― Albert Camus


Deze modefoto’s zijn een tijdje geleden genomen. Toch wou ik ze nog delen met jullie. Ik ben altijd fan geweest van de herfst. Dat is ook de rede waarom ik vooral foto’s neem in dit seizoen. De warm kleuren, de nog niet te koude temperaturen en magische zon die toch altijd iets meer oranje lijkt.

Deze kledingstukken zijn eigenlijk al best oud. Ik geloof dat ze bijna net zo oud zijn als deze blog. Toch zien ze er nog mooi uit. Vintage stukken, die kunnen jaren mee. Een mosterdgele rok kan echt niet ontbreken in je kledingkast. Het is een prachtige kleur, plus het maakt je outfit super levendig. Net zoals deze herfstkleuren in het bos.

Wij hebben het gecombineerd met een vintage bloesje. Ik geloof dat het van de site: MissPatina is. Ik ben enorm fan van deze webshop en zou zo graag nog enkele leuke jurken bestellen. Alles heeft een vintage feel en dat is nu net helemaal ons ding! Neem zeker eens een kijkje als je ook bent voor deze stijl.










Share:

No comments

© The Mad Twins | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig