Wednesday, December 4, 2019

Outfit || Feestjurk

“He who has not Christmas in his heart will never find it under a tree.”



Deze foto zijn genomen rond 8 uur in de ochtend. Was het koud? Nou en of. Maar voor mooie foto’s moet men soms pijn lijden. Ik heb medelijden met mijn zus die van alles doet om mij de perfecte foto te geven. De mist, de koude atmosfeer en de wakker wordende zon zijn echt een geschenk op een mooie zondagochtend. Het kost weinig moeite om dan mooie foto’s te nemen.

Dit is toch een prachtige jurk voor de feestdagen, niet? Ik en  mijn zus waren naar een opening van een pop-up kleding winkel gegaan in Mol. ‘Paradise by Lau’ heet de winkel. Het is een prachtige winkel en de kleding is erg betaalbaar. Deze prachtige jurk was rond de 60 euro. Ik geloof dat dit zelf één van de duurste stukken in de winkel was, de rest was zelf ver onder deze prijs. Je had deze ook in het roos en ik was enorm aan het twijfelen om deze voor mezelf te kopen.

Hebben jullie al een feestjurk in gedachten? Kopen jullie een aparte jurk voor Kerst en Nieuwjaar?





Share:

No comments

© The Mad Twins | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig