Monday, October 28, 2019

Halloween

“The people you love become ghosts inside of you, and like this you keep them alive.”





Ja hoor, nog maar een paar dagen en Halloween is eindelijk hier. Ik, Ruby, organiseer een klein Halloween feestje met mijn zus en haar vriend. Uiteraard ga ik daar ook nog foto’s van nemen want het wordt natuurlijk helemaal ingekleed in het Halloween thema. Ik ga vanalles bakken en een lekker kaasschotel voorbereiden.

We dachten eerst naar Bobbejaanland te gaan, maar de prijzen zijn een klein beetje te hoog als je er pas vanaf 19u binnen kan omwille van werk. Ik dacht dat het neerkwam op 50 euro per persoon. Gelukkig kunnen we ons amuseren met spelletjes zoals Atmosfear, Black stories en Cluedo. Deze zijn geschikt voor een griezelig gezellig avondje, niet?

Naast het voorbereiden van een mini Halloween party, ben ik ook nog bezig met mijn eigen fotografiepagina op poten te zetten. De naam: A Little Memory. Ik denk dat de naam voor zich spreekt. Ik leg het liefst herinneringen vast op foto. Alles op een spontane en ongedwongen manier.

Hoe gaan jullie Halloween vieren?




Share:

3 comments

Panty Buns said...

Your Halloween photography is wonderful.
Are you in touch with Siel? I was wondering how she is.
I love the plastic jack-o'-lantern used as a popcorn bowl!
Your mini Halloween party sounds nice.
The setting for it looks comfortable and inviting.

Last Minute Halloween Excuse Post with Old Full Drag Selfies and Thanks to Commenters

Laura said...

Ik vond Bobbejaanland ook zo duur. Heb het ook gewoon thuis gevierd.

Ilse said...

Dat spelletje ziet er leuk uit.

© The Mad Twins | All rights reserved.
Blog Layout Created by pipdig