Friday, July 8, 2011

Forever 21 coming to Belgium!









Share:

29 comments

the nyanzi report said...

what a wonderful thing! they do have some great things in there.

free de lulu said...

elle sont superbe les photos.

Sherin said...

There's one coming to London too. So excited.

Jewel said...

The clothes of Forever 21 are so nice! Gotta jump in the store when I pass by!

X Sarah

http://fashion-loving.blogspot.com/

FashionFreak/Mihaela said...

that's awesome.

My blog♥mfashionfreak

Janine said...

wounderful picture ! :)

Erika said...

Hello ..
I found your blog from a blog is also my awards .. ..
I will follow because I really like your blog, do you want to follow mine?

kiss
erika
www.myfreechoice.net

Nicky。♥ said...

nice ispiration *_*

CHARMEL said...

lovely blog!

♥charmel
charmelneverdies.blogspot.com

Viv said...

that's exciting! beautiful lookbook :)


myblissisthisway.blogspot.com

vintage process said...

So great!

vintage process said...

So great!

vintage process said...

So great!

Short Sister Style said...

I bet that is exciting!!!! Love your blog

-Jules

Castle Fashion said...

:D That's awesome. Now send us Topshop please!!! Haha

Yasmeen
Castle Fashion

Antonia said...

Super cute stuff, I sure they'll never come to Croatia! :)



xoxo
Antonia

Sarita said...

So beautiful photos ! love them :)

xoxo sarita

Lyosha said...

F21 are so nice!

Lyosha
Inside and Outside blog

Ellie said...

Thats so cool that forever 21 is going to Belgium! Loveee the photos, this may be one of my favorite campaigns.
-Ellie

Brunette Blogging said...

Can't waaaiiitt...!

Maryjane said...

Very cool! Enjoy your new shopping experience. Wish we had one where I'm at.

Maryjane xoxo

Fashion Insanity said...

Lucky you!! I wish we would have one in Holland as well...

deppa said...

Oh good luck with Forever 21! Actually those stores should (MUST) be in every city arround the world! we deserve their clothes :(

See you!

Pramudita Puspita said...

Wow very cute stuff!!
btw thx for your comment :) let's follow each other :)

sojourned in style said...

if only forever 21 could make some small town stores.. (sigh) good for Belgium, cheap and pretty chic goodies.

Kumiko Mae said...

HA! when forever 21 came to the Philippines, my wallet suddenly became anorexic haha

Vee said...

Hey, thanks for your comment on my blog, I'm discovering yours aswell!

Why does interesting things happen when I leave Belgium ? T__T That's a shame ! I wish there was one in London...

http://ja-mata.blogspot.com

Kimberly said...

yay! finally! love forever 21 lots of great stuff!

http://kc-citystyle.blogspot.com/

chachamisu said...

i love it i love it

© The Mad Twins | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig